Wat Is Er Zo Handig Aan Al Die Verschillende Providers Voor Internet En Televisie, En Waarom Wordt Er Zo Veel Reclame Gemaakt Door Aanbieders?

Sharing is caring!

TV internet vergelijken is natuurlijk een bekend gegeven, met het grote aantal internet en televisie providers kun je makkelijk geld besparen. Met zoveel verschillende digitale media die op dit moment voor ons beschikbaar zijn, was het slechts een kwestie van tijd voordat iemand begon met het samenvoegen en combineren van twee van hen. Het gebeurde al met mobiele telefoons en online sociale media, zoals de populariteit van iPhones ons laat zien.

  • Dan is er nog het internet en de televisie – twee verschillende media; het ene gebruik je voor al je communicatie- en informatiebehoeften, het andere is misschien meer voor entertainment – iets om voor te gaan zitten na een lange zware dag, waardoor je mentaal ‘uit’ kunt schakelen.
  • Maar gezien de hoeveelheid tijd die we tegenwoordig in een dag voor een computer doorbrengen, is het geen verrassing dat online goeroes gebruik maken van de populariteit van televisie en internetwebsites hebben gemaakt die u in staat stellen om te kiezen welk tv-programma u wilt bekijken – op aanvraag.

Hoe zit het met de ontwikkeling van internet en televisie in deze wereld?

In 2006 werd een nieuwe aflevering van de tv-serie Lost online uitgezonden – zo’n 11 miljoen kijkers. Ook in 2006 meldden marktanalisten Jupiter Research dat ongeveer 11 procent van de computergebruikers regelmatig video’s op het internet bekijkt.

  • Een jaar later was dit cijfer gestegen tot 28 procent, en het bleef springen als elk jaar ging voorbij – vermoedelijk als gevolg van veel aan YouTube en de gemakkelijke toegankelijkheid en gratis video’s. Maar zelfs de websites die kosten in rekening brengen voor het bekijken van hun tv-programma’s worden steeds populairder naarmate meer mensen meer tijd online doorbrengen.

Waarom is er zo ontzettend veel reclame op internet televisie tegenwoordig?

In termen van kosten, bijna alle online televisie is gratis, met behulp van het traditionele concept van advertenties en banner advertenties om hun geld te verdienen. De Amerikaanse ABC heeft onlangs aangekondigd dat ze hun programma’s gratis online kunnen bekijken de dag nadat ze op televisie zijn uitgezonden.

  • Het enige addertje onder het gras is dat de reclamespots verspreid over de programma’s niet gepauzeerd kunnen worden. Deze commercials zullen ook beperkt zijn in aantal – waarschijnlijk slechts drie, zijnde elk één minuut lang – en zullen allemaal van dezelfde adverteerder zijn, waardoor het effect op het kijkerspubliek ongetwijfeld gemaximaliseerd wordt.
  • U kunt zien hoe dit idee steeds aantrekkelijker wordt voor bedrijven die zich dit soort grote bulkreclame kunnen veroorloven.